Szolgáltatások

Az irodaköltöztetés kihívásai

Az egyik legprecízebb szervezést, legtöbb logisztikai műveletet igénylő feladat a költöztetők számára az irodaköltöztetés. Nemcsak több a szállítandó mennyiség, de kényesebb is. Az irodákban lévő technikai felszerelések – számítógépek, nyomtatók, fénymásolók, stb. – költöztetése speciális szakértelmet igényel.

Nem is beszélve arról, hogy irodaköltöztetés esetén több személy tárgyairól is van szó, mint egy magánlakásban. Gondos odafigyelést igényel a munkaállomások pontos áthelyezése, senki nem szeretné, ha összekevernék az aktáit, iratait, vagy személyes tárgyait kollégája holmijával.

Mindenképpen vegyük igénybe költöztető cég szolgáltatását, ha irodaköltöztetés előtt állunk! Fontos, hogy már jó előre megtervezzük a folyamatot, és a munkatársakat is megfelelően tájékoztassuk a költöztetés időpontjáról, lépéseiről. A szolgáltató cég irodaköltöztetés előtt általában kimegy felmérni a helyszínt, megbeszélni a folyamatokat és segít elkészíteni az akciótervet. Olyan csapatot válasszunk, akik megfelelő referenciákkal és tapasztalattal rendelkeznek az irodaköltöztetés területén, hogy gyorsan, hatékonyan megoldhassuk a feladatot.

Külön előny, ha még a környezettudatosságra is odafigyelünk a csomagolás, csomagolóanyagok kiválasztása során – illetve a cég, akit megbízunk a költöztetéssel, felelősen gondolkodik, mint pl. a Servitius Group Transport, akit bátran hívhatunk, hiszen precízen, környezettudatos módon, és mindemellett korrekt árakon végzik el számunkra az irodaköltöztetést.

Pillanatképek

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider